Chcesz usunąć azbest? Zgłoś się do miasta

0
39

Mieszkańcy Białegostoku, zainteresowani usunięciem azbestu przy pomocy dotacji, powinni poinformować miasto o posiadaniu takich wyrobów. Termin składania stosownych informacji upływa 28 lutego.

Urząd Miejski w Białymstoku zamierza złożyć do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wniosek o dotację na usuwanie azbestu. Dzięki temu możliwe będzie dofinansowanie mieszkańców miasta, którzy na swoich posesjach mają jeszcze wyroby zawierające ten szkodliwy dla zdrowia składnik.

Dlatego teraz urzędnicy gromadzą informacje o tym, ile jeszcze osób chciałoby pozbyć się azbestu. Wypełniony formularz należy złożyć osobiście w siedzibie Departamentu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku (ul. Bitwy Białostockiej 2/2) lub:

  • przekazać za pośrednictwem kancelarii Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 (na parterze),
  • przesłać e-mailem na adres: dgk@um.bialystok.pl
  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok,
  • przesłać faksem pod numer: 85 869 65 29.

W razie pytań i wątpliwości można dzwonić pod numer telefonu 85 869 6510 (Departament Gospodarki Komunalnej).

Działania te wynikają z przyjętego przez Polskę planu działań na rzecz kraju wolnego od azbestu. Całkowite usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających ten materiał budowlany ma nastąpić do 2032 roku.

Spodobał Ci się artykuł?
Polub nasz serwis, zmotywuje nas to do jeszcze efektywniejszej pracy!

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here