Ekolejka – z domu do DOMu

0
19

Ponad 28 tysięcy razy białostoczanie umówili się przez internet na wizytę w Departamencie Obsługi Mieszkańców. Dzięki temu zaoszczędzili czas i szybciej załatwili sprawy urzędowe.

Ekolejka to elektroniczny system rezerwacji wizyt w Departamencie Obsługi Mieszkańców (DOM) przy ul. J. K. Branickiego 3/5 w Białymstoku. Dzięki niej można umówić się przez internet na konkretny dzień i godzinę, by załatwić sprawy związane z dowodami osobistymi, prawami jazdy, rejestracją pojazdów, meldunkami i działalnością gospodarczą.

Elektroniczny system rezerwacji jest dostępny dla mieszkańców od 2012 roku. Od tego czasu z takiej możliwości skorzystano ponad 28,3 tys. razy. Rezerwowanie wizyt przez internet cieszy się coraz większą popularnością wśród białostoczan. W 2013 r. odbyło się ponad 4,9 tys. takich wizyt, a w 2017 – ponad 5,3 tys.

– Elektroniczny system rezerwacji wizyt jest wygodny i prosty w obsłudze. To duże ułatwienie dla mieszkańców – mówi prezydent Tadeusz Truskolaski. – W tym roku z takiej możliwości, z umówienia wizyty na dogodny termin, skorzystano już ponad 930 razy.

Ekolejka jest dostępna na stronie www.bip.bialystok.pl. Aby zarezerwować wizytę, należy wybrać sprawę, którą chcemy załatwić, dzień i godzinę. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „Rezerwuj” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.

W wybranym dniu, co najmniej 5 minut przed umówioną wizytą, należy pobrać bilet wpisując numer PESEL na monitorze biletomatu w budynku Departamentu Obsługi Mieszkańców przy ul. J.K. Branickiego 3/5. Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji.

 

 


Zaciekawił Cię ten artykuł?
Polub nasz serwis, zmotywuje nas to do jeszcze efektywniejszej pracy!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here