Ekolejka – z domu do DOMu

0
19

Ponad 28 tysięcy razy białostoczanie umówili się przez internet na wizytę w Departamencie Obsługi Mieszkańców. Dzięki temu zaoszczędzili czas i szybciej załatwili sprawy urzędowe.

Ekolejka to elektroniczny system rezerwacji wizyt w Departamencie Obsługi Mieszkańców (DOM) przy ul. J. K. Branickiego 3/5 w Białymstoku. Dzięki niej można umówić się przez internet na konkretny dzień i godzinę, by załatwić sprawy związane z dowodami osobistymi, prawami jazdy, rejestracją pojazdów, meldunkami i działalnością gospodarczą.

Elektroniczny system rezerwacji jest dostępny dla mieszkańców od 2012 roku. Od tego czasu z takiej możliwości skorzystano ponad 28,3 tys. razy. Rezerwowanie wizyt przez internet cieszy się coraz większą popularnością wśród białostoczan. W 2013 r. odbyło się ponad 4,9 tys. takich wizyt, a w 2017 – ponad 5,3 tys.

– Elektroniczny system rezerwacji wizyt jest wygodny i prosty w obsłudze. To duże ułatwienie dla mieszkańców – mówi prezydent Tadeusz Truskolaski. – W tym roku z takiej możliwości, z umówienia wizyty na dogodny termin, skorzystano już ponad 930 razy.

Ekolejka jest dostępna na stronie www.bip.bialystok.pl. Aby zarezerwować wizytę, należy wybrać sprawę, którą chcemy załatwić, dzień i godzinę. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „Rezerwuj” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.

W wybranym dniu, co najmniej 5 minut przed umówioną wizytą, należy pobrać bilet wpisując numer PESEL na monitorze biletomatu w budynku Departamentu Obsługi Mieszkańców przy ul. J.K. Branickiego 3/5. Nieodebranie biletu przed zaplanowaną godziną powoduje anulowanie rezerwacji.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here