13-14 marca 2018 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się jubileuszowa, dziesiąta edycja najbardziej prestiżowej konferencji w Polsce pod nazwą Poland & CEE Retail Summit, na której uczestników czeka kilka nowości. Konferencja organizowana jest przez firmę Blue Business Media, która jest liderem w organizowaniu konferencji w Polsce.
Start będzie nietypowy, gdyż uczestnicy ruszą w miasto, aby odwiedzić najciekawsze sklepy. Wycieczka posłuży następnie do dyskusji o zaobserwowanych trendach. Dzień zakończy wieczorny koktajl, który ułatwi nawiązywanie kontaktów i jednocześnie podkreśli nacisk, jaki organizator kładzie w tym roku na networking i budowanie relacji.
Managerów i dyrektorów ds. zakupów powinny zainteresować kolejne dwie nowe pozycje w programie: warsztaty przygotowane specjalnie dla nich oraz mini-targi, na których producenci FMCG zaprezentują swoje nowości.
Przez 10 lat tworzenia Retail Summit została wypracowana formuła, która pozwala każdemu uczestnikowi na indywidualne dostosowanie agendy do własnych potrzeb, oczekiwań i zainteresowań. Umożliwia to podział programu na sześć równoległych sesji tematycznych.
Intrygującym punktem programu będzie z pewnością pierwsze w Polsce wystąpienie przedstawiciela giganta branży detalicznej, firmy Amazon. Prelekcję wygłosi Paul Misener, wiceprezes ds. innowacji.
„Jest to najważniejsza konferencja tego typu w Europie Środkowej, gdzie osoby ze świata biznesu i handlu spotykają się w jednym miejscu. Jest to doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów jak również do poszerzenia swojej wiedzy. Mam nadzieje, ze się tam zobaczymy.” zaprasza Rafał Golan, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Blue Business Media.
13-14 marca 2018 | Warszawa Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre.
Zapraszamy: http://retail-conferences.com/
patronat medialny: miastobialystok.pl