Jak wykorzystać darmowe obrazy w marketingu

0
50

Darmowe obrazy mają miejsce w prawie każdym aspekcie strategii promocyjnych. Poniżej opisujemy najpopularniejsze (i najłatwiejsze) miejsca, w których można włączyć obrazy i wizualizacje do swojego marketingu

Darmowe obrazy w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to zdecydowanie medium obrazowe. Sieci takie jak Instagram i Snapchat praktycznie wymagają obrazów, ale marki Facebook, Twitter, LinkedIn i inne również czerpią ogromne korzyści z wykorzystania obrazów i wizualizacji.
Niezależnie od tego, czy publikujesz zdjęcie na swojej osi czasu, czy aktualizujesz konto o nowe zdjęcia na okładkę i zdjęcia profilowe, każda sieć zaleca określone wymiary zdjęć. Rozmiar obrazów do wykorzystania w mediach społecznościowych jest ważny, ponieważ nieprawidłowe wymiary mogą blokować inne obrazy lub powodować niską jakość Twoich postów – a tym samym nieinteresujące dla odbiorców.

Uwaga: Staraj się używać tych samych obrazów identyfikatorów – sfotografowanych lub zaprojektowanych cyfrowo – we wszystkich sieciach. Obejmuje to zdjęcia na okładkę, zdjęcia profilowe, logo i nie tylko. Pomaga budować tożsamość i świadomość marki wśród Twoich obserwujących.

Zdjęcia w e-mailach
Twoi klienci otrzymują codziennie wiele e-maili. Jeśli zdecydują się otworzyć twoje, chcesz, aby zostali i przeczytali to, prawda? Naturalny.
Obrazy mogą w tym pomóc. Niezależnie od tego, czy udostępniasz zdjęcia produktów, obrazy brandingowe czy zabawne GIF-y, wysyłanie e-maili z obrazami może sprawić, że czytelnicy będą zaangażowani, zainteresowani i lepiej poinformowani o celu wiadomości e-mail.

Obrazy w postach na blogu
Posty na blogu i artykuły są tradycyjnie skoncentrowanymi na tekście działaniami marketingowymi, ale to nie znaczy, że oni – i Twoi czytelnicy – ​​nie skorzystają z niektórych obrazów. Po dodaniu do treści obrazy mogą zilustrować Twoje tematy, zaangażować czytelników i ożywić długi fragment tekstu.
Obrazy w poście na blogu mogą być infografikami, zdjęciami wyjaśniającymi, zrzutami ekranu lub obrazami produktów, a wszelkie obrazy okładek postów na blogu (obraz wyświetlany u góry posta i z podsumowaniem posta) muszą reprezentować cel treści.

Obrazy z produktami
Jak powiedzieliśmy powyżej, zdjęcia produktów mogą pomóc konsumentom wybrać i kupić Twoje produkty – lub przekonać ich do odwrotnego postępowania. Rozważ inwestycję w wysokiej jakości, profesjonalną fotografię produktową lub skorzystaj z najlepszych narzędzi fotograficznych. Jeśli Twój produkt jest cyfrowy, na przykład oprogramowanie lub aplikacja internetowa, dołącz wiele zrzutów ekranu i animowanych GIF-ów, aby zilustrować, jak wygląda Twój produkt po zakupie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here